Pécsi szurkolók az Eb-n és az olimpián
Vereby-Csethe Bence / 2024-06-14 lokál
Hiába van messze, hiába drága, rengetegen vágnak neki az útnak, hogy személyesen vehessenek részt szurkolóként az olimpián vagy az Eb-n. Természetesen pécsiek is lesznek a népes drukkerhadban.

Kurdi József (Eb 2024)

Az egyik barátom regisztrált az UEFA jegyértékesítő felületén, hosszas procedúra után végül kapott négy jegyet, amiből kettőt átadott nekem, így a kölni Magyarország – Svájc és a stuttgarti Németország – Magyarország meccsekre tudok kimenni. A barátaimmal közösen, egy kilenc fős busszal vágunk neki az útnak, mindkét városban foglaltunk szállást, úgyhogy viszonylagos kényelemben tudjuk eltölteni azt a 6 napot, amíg az Eb-n leszünk. A költségeim nagyjából 300.000 forintot tesznek ki, ehhez jön még hozzá a költőpénz, ami egy jó szereplés esetén igencsak el tud szaladni. Nagyon várom már a meccseket, azt kívánom, hogy második helyen jussunk tovább a csoportból, és bevallom, a magyar válogatott Eb-győzelmére is fogadtam.

Knöbl Gergely (Eb 2024)

A július 15-i Magyarország-Svájc csoportmeccsre megyek ki többedmagammal. Nem sikerült első körben belépőhöz jutnom, viszont egy hosszúra nyúló, ámde kellemes este másnapjának reggelén a lakótársam azzal ébresztett, hogy a testvérének van két szabad jegye. Mondanom sem kell, azonnal elmúlt a fáradtságom és elkezdtük szervezni a buszos odautazást és a szállásfoglalást. A kölni meccset követően még két éjszakát töltünk kint, utána jövünk csak haza. Mindent egybevetve a túra legalább 300 ezer forintot emészt fel, ám futballszurkolóként nem bánom, már csak amiatt sem, mert ez lesz életem első válogatott eseménye. Várom már a közös vonulást is a kölni stadionhoz, ami biztosan fejelhetetlen élmény lesz.

Juhász Zsolt (Eb 2024)

A sorsoláson nem sikerült jegyhez jutnunk, azonban abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a válogatott egyik kerettagjának volt lehetősége elővásárlásra, amiből aztán néhány jegyet megvehettem a három magyar csoportmeccsre. Németországban élő nagyon kedves barátoknak hála a szállásra nem kell áldozni, ám nyilván a vendégszeretetet illik és kell is viszonozni. Összesen tíz napot leszünk kint, ugyanakkor népes társasággal megyünk, így a költségek is arányosan megoszlanak. Tiszta szívemből szurkolok a válogatottnak az Európa-bajnokságon és kívánom, hogy jussunk tovább a csoportból!

Varga Andrea (Olimpia 2024)

Kiskorom óta sportolok és a tévén keresztül aktívan követem az olimpiát. Most, hogy végre relatív közel, Párizsban rendezik meg az ötkarikás játékokat, kaptam az alkalmon. Egy komplex atlétikai programsorozatra váltottam jegyet, ami magában foglalja a férfi és a női futószámok középdöntőit és döntőit, hármasugrást, gerelyhajítást, tízpróbát és súlylökést is. A belépőt a hivatalos jegyértékesítési felületen keresztül váltottam meg 195 euróért, plusz emellé 3 euróért igényeltem egy emlékbelépőt is szuvenírként, hogy ne csak digitális formában maradjon meg a jegy. Oda és vissza is repülővel utazom, viszont a szállás kapcsán abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy évek óta a francia fővárosban él és dolgozik egy nagyon kedves és végtelenül tehetséges pécsi tetováló művész barátom, aki felajánlotta, hogy befogad magához négy napra.