Apja nyomdokaiba lépve az ő művészetét is az op-art határozta meg, de a pop-art világa is hatással volt rá. 1968-ig elsősorban optikai hatásokra épülő fekete-fehér reliefeket készített plexiüvegből, fémlapokból, műanyag- és gumiszálakból, amelyek a néző helyváltoztatásától függően, változó látványt nyújtanak. Elutasítva a festészet tárgyi világát, többedmagával egy egyszerű geometrikus elemekből álló absztrakt vizuális nyelvet fejlesztett ki. Numerikus képein főleg ismert személyek (Mona Lisa, Marilyn Monroe, Salvador Dalí) portréit dolgozta fel. A fotók extrém méretű digitális felnagyításával a pixelek önmagukban képalkotók. Későbbi festményei elemekre bontott és egyszerű geometriai formákból, szigorú rend szerint újraszerkesztett struktúrákból állnak. Az ő nevéhez fűződik a Renault emblémája is.
Modern Magyar Képtár (Papnövelde utca 5.) Szeptember 20-ig.